وله نهايه

لكل ظالم نهايه..ومفيش سواد علي طول ولا نور علي طول..الدنيا كده.يوم كده ويوم كده!0

الجمعة، أغسطس ١٨، ٢٠٠٦

ليله من اجل الحريه

 من أجل حريتنا .. من أجل حرية التعبير عن الرأي من أجل حرية الفكر وانطلاقا
 من الدور التدويني بمصر وتأثيره في الحراك السياسي في الفتره الماضيه
 وتبني المدونين العديد من المبادرات الناجحه في إطار التعبير عنحرية الرأي والفكر ,
 ومن هذا المنطلق بادرنا نحن مجموعه من المدونين المصريين الشرفاء
 تنظيم إعتصام رمزي من أجل مساندة الدكتور أيمن نور سجين الحريه في محنته
 وحتي لاتتكرر مأساة تلفيق القضايا مع شرفاء الوطن
 الزمان / في تمام التاسعه مساء الأحد 20/8/2006م
 حتي السادسه من صباح الإثنين .
 المكان / ميدان طلعت حرب
 هيا لنسجل موقف تاريخي من أجل الحريه
 تعالوا حتي لايقتل نور خلف الأسوار
 للإستفسار/إتصل ب كريم الشاعر
0123257147
محمد الطاهر
0121894570
 تابعونا علي
 مصر الحره
 ميت
 تخاريفى
 مواطن مصرى واخد على قفاه
 كلام حر
 وله نهايه

4 Comments:

Blogger قطب said...

تغطية جميلة
ربنا يوافقك
انا من حزب الغد فى اسكندرية
صاحب مدونة جيفارا مصر
www.guvearaegypt.blogspot.com
شوفها وقولى ايه رايك
وممكن نساعد بعض
سلام

١١:٢٩ ص  
Blogger Adel said...

له نهاية انا للاسف مش عارفك واول مرة ادخل هنا بس انا كمان عضو بالغد بالقاهرة وقلبي معاكم ولو سئلت ايهاب الخولي او مداد جميلة او اماني ملش او وردة او فيكتور هاتعرف اني لسه عامل عملية في قلبي وللاسف ما باتحركش كتير بالشكل اللي يستلزمة الموقف ده لكن احب اقولك بكل فخر ان انا كنت من ضحايا مذبحة كفر صقر ولو شفت على الفيل امانه تسلم لي عليه وتحياتي لك ولكل الاخوة المعتصمون ويارب تفوت على خير واسمح لي ارحب بالاخ قطب كمان وربنا يظهر الحق ويطلع بعد الضلمة نور والكلاب تبطل تجبر ويفكواأسر ايمن نور

٥:٢٦ م  
Blogger عماد رفعت said...

اهلا بيك ياقطب وانا هشارك عندك وهنشوف ازاي نقدم شيء لراجل محترم زي ايمن نور

وللاستاذ(من زمااااااااااان)انا فعلا متاثر بكلامك وفخور جدا ان حضرتك شرفتني بمرورك علي مدونتي وفعلا انا عايز امل شيء للحزب حتي لو اعلاميه وده مش قليل والدليل ان مبارك رافع قضايا علي المدونين وده يدل علي قوتنا

واهلا بيك ياشوبش وحشتنا من زمان كرر الزياره

٧:٣٤ ص  
Blogger عماد رفعت said...

بالحق نسيت
عشان تتفعلوا معانا اكتر
فيه منتدي علي موقع www.elghad.tk
تدخله علي المنتدي من هذا الموقع او من خلال هذا اللينك مباشره
http://www.elghad.5gigs.com/vb/index.html
ويشرفنا وجدكم ومشاركتكم

٧:٣٥ ص  

إرسال تعليق

<< Home